TürkçeEnglish
MPR
» KURUM İÇİ İLETİŞİM


Kurum İçi İletişim, çalışanların, kurumun değerlerini ve kültürünü benimsemesini kolaylaştırma ve kuruma bağlılığını artırma işlevi görür.

Marka tüketiciye çalışanlar aracılığıyla sunulduğundan, kurumun öncelikle bünyesindeki çalışanlarla güçlü bir iletişim kurması ve onların güvenini ve sevgisini kazanması gerekir. Özellikle markaya dayalı kurumlarda, çalışanların kuruma inanması, kendilerini kurumun bir parçası olarak hissetmeleri kurum kültürü aracılığıyla sağlanır. 

İş hedeflerine ulaşmada kurum içi iletişimin öneminin bilincinde olan MPR, kurumsal bilgilerin ve yeniliklerin önce çalışanlarla paylaşılabilmesi ve çalışanların sadakatinin ve motivasyonunun sağlanabilmesi amacıyla kurum içi iletişim faaliyetlerini planlı ve süreklilikle yürütür.

MPR, kurum içi iletişimi başarıyla yürütmesiyle müşterilerinin takdirini kazanmıştır.